Du och jag tillsammans del 2

-Hej.. försökte jag få fram
-Är det du som är Bella?
-Ja, det är jag!
-Jag heter Edward,
-Ja, jag visste det.
-Jaså, hur?
-Lenny sa det
-teater läraren?
-Ja, han
-Okej!
-men hur vet du vad jag heter?
-Lenny!
-Okej, men jag vill fråga dig en sak
-Jaha vadå?
-jo jag...

Jag vet inte vad som hände allt blev bara svart..
när jag egentligen såg ljuset så befan jag mig i samma lokal som tidigare men den här gången hade jag någon annan framför mig!

-vem är du!?
frågade jag med en mjuk ton
-Bella!
-Jacob!?
-Ja, det är jag!, hur mår du?
-Bra! men vad gör du här?
-Jo jag tittade förbi och såg dig ligga här!
-Var är Edward?
-Han pratar med Lenny!
-Varför?, vad hände?
-Du svimmade!
-Jaha!

Det händer ofta mig, att saker bara händer som förra sommaren så bröt jag armen när jag ramlade ner för en trappa!

-Är hon vaken? Hör jag någon säga men vet inte vem
-Ja, hon är vaken.
-Bra, Jag kommer
-Jacob!
sa jag
-Ja, Bella?
-Du säger vel inget till Charlie
-Han vet redan Lenny har redan ringt och berättat.
-Sa han någon om Edward?
-Nej, Jag tror inte det.

-Bella!, hur mår du?
-Bra. men varför pratade du med lenny?
-det tar vi någon annan gång, det är nog bäst att du kommer hem.
-Okej, då går jag.
-Nej vänta jag kan bära dig hem men bara om du vill.
-Okej.

När vi kom hem så var Charlie redan på plats och frågade ut mig om vad det var som hände osv.
Edward släppte av mig innan jag han gå till dörren.

Tack. Var den ända jag han säga innan han försvann.
Han var borta jag hade inte ens sätt när han hade gått sin väg.
Jag gick upp i mitt rum och satte mig på sängen och la mig ner, jag tänkte på hur dagen hade varit och vad det som hade hänt.
Jag hade nästan glömmt vad jag hade tänkt och fråga honom men det mindes jag klart och tydligt.
är du någon annan en vad jag tror? Jag förstod knappt själv frågan när jag sa det för mig själv.

-Ja!

Jag vet inte vem det var som sa Ja till mig eller var det bara en synvilla för jag tyckte att jag så Edward stå där framför mig i mörkret. 



hoppas ni gillade del 2.

Lite kort men kom inte på något mer efter det!!
Minst 2 kommerntaren om jag ska fortsätta.  //Izza

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den var bra men jag skulle ha gjoet nåt som inte var en fortsättning på twilight men du är k

SKIT bra på att skriva!:D

2011-10-04 @ 21:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0