Biljakt

Hej ni kan inte fatta vad som nyss hände mig och pappa när jag följde med han efter att han hade haft lunch och när han skulle sjutsa hem mig så var vi nära att krocka i en annan bil som for väldigt snabbt och den bilen hade en trasig bakruta och det hängde ut något, och efter en stund typ 3 sekunder efter bilen hada kört förbi så kom det 2 st Polisbilar !!!!! som följde efter !! det var så scary för om pappa inte hade stannat lite hade vi varit kvar där vid kosningen och den som körde den trasiga bilen varit död eller om han had haft tur hunnit bromsat in!!.
Jag åkte ju med pappa han kör ju lastbil!!

(No picture on polisecar or the white car)

Elvis 2010

Kommentarer
Postat av: Amanda :)

SJUUUUUUUUUUUUUUUUUKT!! ;o

2011-08-21 @ 11:31:18
URL: http://mizzamizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0