Boktips!!

idag har jag läst ut totalt fem böker dom heter Inbrott i skolan!, Kidnappare på nätet!, Fixa pengar annars..!!,
Hotade till livet! och Livsfarliga miljoner!.
Alla dom är jetter bra tycker jag bökerna är skrivna av Lena Lilleste.
Så det är ett bra boktips för denna månad.
om du vill börja läsa dom här bökerna så rekomenderat jag att du börjar med Inbrott i skolan! då får du mest veta om alla och allt.
Jag ska nog ha en ny länk som heter något som ja jag vet inte ni får vel se
Jag kommer lägga ut bilder på bökerna.
här kommer dom
Bok 1. Inbrott i skolan!



Bok 2. Kidnappare på nätet!


Bok 3. Fixa pengar, annars...!

Bok 4. Hotade till livet!


Bok 5. Livsfarliga miljoner!

Kommentarer
Postat av: Mariuskarolina

many thanks for your dedications to this world

2011-05-26 @ 12:09:26
URL: http://mariuskarolina.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0